Wij als Chesscare zijn ingeschreven bij klachtenportaalzorg. De onafhankelijke klachtenregeling voor cliënten (en hun vertegenwoordigers en nabestaanden) van zelfstandige zorgaanbieders en zorgaanbieders in kleinschalige zorginstellingen. Op grond van de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz) is iedere zorgaanbieder verplicht een klachtenregeling te treffen voor een effectieve en laagdrempelige opvang en afhandeling van hem betreffende klachten (artikel 13, eerste lid, Wkkgz). De klachtenregeling is gericht op het bereiken van een voor de klager en de zorgaanbieder bevredigende oplossing. Klachtenportaal Zorg is een onafhankelijk orgaan dat klachten behandelt die worden ingediend over de geleverde zorg van een zorgaanbieder die is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Deze klachtenregeling voldoet aan de gestelde eisen in de Wkkgz en het Uitvoeringsbesluit Wkkgz Informele oplossing en indienen van een klacht.
Voor meer informatie zie: https://klachtenportaalzorg.nl/wp-content/uploads/2021/01/2021-Klachtenreglement-Wkkgz-KPZ.pdf
Bij Chesscare begrijpen we dat zorgen een uitdaging kan zijn. Daarom bieden we niet alleen medische ondersteuning, maar leggen we ook de nadruk op het menselijke aspect van zorg. We streven ernaar elke situatie met positieve energie te benaderen, waardoor we een sfeer van begrip, warmte en vertrouwen creëren.
Laat ons uw naasten als familie behandelen.
Neem vandaag nog contact met CHESS CARE op om een vrijblijvend consult voor u of uw naaste te regelen. Vul het onderstaande formulier in. Ons bekwame en deskundige team staat klaar om al uw vragen te beantwoorden en zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.